Jeeee, ensimmäiset kommetit keltään saatu ja vaikkakin vaan muutama niin niiden perusteella saattaa tämä kiinnostaa joitain! Mahtavaa! =)

 

Muttamuttamutta mitäs minä. Mä voisin vielä vähän valaista mun taustaa ja miksi tätä blogia päätin ruveta kirjottelee.

Elikkäs, mulle on aina ollu vaikeeta puhuu mun omista asioista kellekkään. Siks mä ajattelinkin, että tällee anonyymiä blogia pitämällä saisin vähä purkautuu =P Kait mä oon sen vaa periny porukoilta, etten oikeen tykkää jakaa mun asioita. Nimenomaan mun asioita, ei ne kuulu ku mulle ja niille kenelle mä niitä kerron. No mä nyt kerron täällä näistä ja kuka tahansa voi niitä lukee =D Omalla tavallaan tosi vapauttavaa, koska tätä ei voi kuitenkaan muhun yhdistää ja saan itte valita mitä mä kerron ja mitä en. Tekis hirveesti mieli kertoo kaikille ees se että oon homo. Muttakun ei niin ei. Joskus kännissä on tullu jotain söperrettyä, mutta senkin oon pistäny hätäpäissään kännin piikkiin aamulla.

Niinkun sanoin, mä oon jotain sinkun ja seurustelevan väliltä. Mä en oo ennen seurustellu kenenkään kanssa, tää on kaikki mulle uutta. Luultavasti onnistun tän sotkee jossai vaiheessa vaikka kuinka yrittäisin =D Niin mulle on käyny vähän kaikessa. Vaikka ei olla (sanotaan nyt vaikka herra X) herra X:n kanssa hirveen kauaa tunnettu niin emmä silti sillekkään haluu kaikkee kertoo. Tai haluun, mutten vissiinkään uskalla. Olis kyl ihan kiva jos ois joku jolle vois kertoo kaikesta kaiken. Mut entä jos se sit meneeki puihin, ja pahasti? Sit se tietää must kaiken. Kaiken mitä mä en oo ikinä muille kertonu...

^ Oikeestaan tossa on yks mun suurimmista ongelmista. Mä aina mietin "mitä jos", "entä jos" ja "entäs sitten kun". Pitäis osata vaa elää hetkessä eikä miettii liikaa tulevaa!!

Onhan mulla tosi hyviä frendejä, osan oon tuntenu jo tarhaiästä asti, mut ei niillekkään voi kaikkee kertoo mun mielest. Meil on kavereitten kesken niin pienet piirit, tuntuu et kaikki tietää sun asiat paremmin ku ite =D Ja siltikää ne ei tiiä ees, että mä oon homo. Puhumattakaan, että mul on poikaystävä! (ehkä). Tai mä veikkaisin, että vähintään yks hyvä kaveri tietää (sanotaan neiti Y). Btw, mä tuun menee sekasin noissa mun keksimissä nimissä ennen pitkää =D

 

Ääääh. Mitäs mä tein tänään... Olin töissä. Kävin myös pankissa, jossa muuten oli tosi hyvännäkönen nuori jäbä siin tiskillä, kiitos Nordea! ;) Jäi ASP-tileistä kyselyt välii ku meni pasmat ihan sekasin. Ja sit mä kävin tukkatohtorilla (= parturis)! Uus tukka, wuppiduu! Tai ei se uus oo mut ehkä vähä viisaamman näkönen nyt.

Sit mä taas haaveilen ja kattelen ulkomaanreissui (ebookers auki viereisel välilehdel tälki hetkellä). Ois siisti lähtee johki pitkälle! Ei välttämättä edes mikää rantaloma, oikeestaan must tuntuu et mä oon enemmän sellanen kaupunkiloma tyyppi. Viikko Berliinissä ei olis pahan hintanen. Toisaalta kaks viikkoo New Yorkis ois niiiiiiin paljon coolimpi mut siihen pitäis viel kauemmin säästää =P Ehkä mä säästän ja sit ku lähen niin lähen kunnolla.

 

Onks muuten normaalii et vaikka mä oikeesti tykkään herra X:stä niin tuntuu et nyt ku en sinänsä eti mitään nii kaikkee tapahtuu. Tai ei tapahdu mut porukka tulee paljon enemmän juttelee ja mäkin juttelen enemmän kaikille. Esimerkiks tänään siel pankissa, ihan ku mä oisin jotain pientä siin havainnu. Ehkä se oli toiveajatteluu, ehkä ei. Mene ja tiedä, mä oon niin onneton kaikessa mikä vähääkään viittaa flirttailuun =D Enkä mä nyt ihan suoraan sano, että on jo poikaystävä, myönnetään. Outoo sanoo et on poikaystävä! Kun ei ees tiiä onko vai ei.

 

Johan tuli taas tekstiä vaikkei oikeestaan asiaa ollukkaan kun muutaman rivin edestä =D CV:hen: osaan tehdä parista lauseesta paaaljon pidemmän?!

 

Tänään päätin oikeesti ruveta kattomaan uutta duunii. Oon mä sanonu tollee aikasemminkin mut nyt riitti! Mä oon aina halunnu työn missä sais pitää pukuu kokoajan, tai ainaki suurimmaks osaks. Puvut on hot. Pankkialalle? Hmmm miksei.

 

Saattaa olla että vielä illemmalla kirjottelen lisää jos vielä keksin jotain aiheita! =) Mutta tässä viikolla jokatapauksessa. Vi ses!