Tästä se siis lähtis sitten. Oma blogi. Voi vittu.

Ei tuu mieleen mitään kirjotettavaa. No jos mä vaikka kerron itsestäni vielä vähän ja... jotain.

Mä oon siis 20 vuotias Helsingissä syntynyt helsinkiläinen. En mikään maaltamuuttaja (sori te jotka ootte, kaikkee hyvää teille). Armeija on käyty, 362 on miehen mitta vai miten se meni. Vituiks sekin meni, puol vuotta oli tarkotus olla mut vuoden mä siellä olin loppujen lopuks. En ollu aukissa vaan ratin takana. Mä en ees tiiä autoista oikeen muutakun sillon ku painan kaasuu se menee eteenpäin ja jarrullla pysähtyy =D Älkää kuitenkaa ymmärtäkö väärin, mä tykkään ja rakastan ajaa autolla! En vaan niillä maastokuvioiduilla kuorma-autoilla pakon edestä.

Koulut on käyty ainakin vähäks aikaa. Mulla on siis merkonomin paperit taskussa (ja oon tällä hetkellä kaupassa töissä, ironiaa?). Mut mä tykkään mun duunista! Tai emmä oikeestaan tykkää duunista mut duunikaverit on parhaat ja osittain sen takia on uuden työpaikan ettiminen vähä venynyt. Toinen syy on sitten tää Suomen hieno ja mahtava Puolustusvoimat.

Vielä vähän ittestäni. Mä oon siis homo ja kaapissa. Kai siitäki pitäis jo pikkuhiljaa kertoo muille. Tai ehkä jotkut jo tietää tai arvailee jotain. Eipä oo mulle tullu sanomaan ainakaa mitään. Tällä hetkellä mä oon jotain sinkun ja seurustelevan väliltä. On siis yks tyyppi kenen kanssa mä nyt oon viettäny aikaa ja öitä. Mut ei me olla puhuttu mitään et seurustellaanko vai ei (käydääks ees tollasii keskusteluja?). Emmä ehkä kuitenkaa tällä hetkel lähtis kenenkää muun sänkyyn (nukkumaan) ku sen. Se on aika ihana =)

Tässä blogissa mä aattelin kirjotella omasta elämästä. Ei varmaan ketään kiinnosta paljoo mutta toivottavasti jotain kuitenkin edes sen verran että jaksaa jotain lukea =) Mä en tiiä miten tää oikeen toimii, mutta lähettäkää kommenteja ja ajatuksia mikä menee päin p*rsettä ja mikä on mielenkiintosta niin mä tiiän mitä mä kirjotan enemmän ja vähemmän! Mä en kerro nimiä täs blogissa, ihan sen takia etten tiiä haluuko kaikki kenestä puhun, että niistä kirjotetaan =) Ja toiseks sen takia, etten tiiä haluunko että kukaan mua tunnistaa tästä. Omituista? joo, myönnetään.

Huhhuh. Ehkä tää tästä lähtee vielä. Kertokaa omia mielipiteitä asioista ja kaikesta muusta kommenteissa! Mä yritän opetella käyttää tätä sen verran, että saan teijän kommentit näkyviin (mulle tulee ilmeisesti sähköpostiin joku ilmotus uusista kommenteista ja mun pitää hyväksyy ne ennen ku näkyy täällä)... Ja jos joku näkee mun sähköpostin nii se ei oo mun oikee sähköpostiosote. Mä käytän sitä kaikkeen turhaan. Ette saa tietää kuka mä oon oikeesti! =D

Ens kertaan! Tack och adjö!