Teretere taas!

Hetken kerkesin olla pidempään poissa, mutta täällä taas. Olin kipeenä niin sen takia on vähän kestänyt tää kirjottelu. Kävin täällä kerran vai kaks kattomassa onko tullu kommentteja ja niit oli tullu! Jes jes jes! LISÄÄ, KIRJOTTAKAA LISÄÄ KOMMENTTEJA! Tää Vuodatuskaan ei oo toiminu viime aikoina, mulla ainakaan, onks teillä? No jaa, samapa tuo, täällä taas.

Mä oon miettiny nyt aika paljon tätä herra X:n ja mun tilannetta ja mä en osaa päättää. Lähtisinkö mä tähän täysil mukaan vai en... Tietty jos en lähe niin eihän tätä oo järkee jatkaakaan(?) Mut toisaalta se on niin ihana ja mä haluun vaan olla sen vieressä =) Mutta mä en haluis seurustella. Enkä olla riippuvainen kenestäkään muusta. Enkä haluu et kukaan tietää mun kaikkii synkkii salaisuuksii. Okei, ei ne ehkä oo niin synkkii mut ne on tärkeit mulle. Sellasii asioit mitä mä en oo kellekkään ikinä kertonu, enkä tiiä haluunko ikinä kertookkaan.

Mä haluisin vaa, että tällasii asioita ei tarvis miettii ollenkaa, ne vaa tapahtuis ittestään. Ja ettei niist tarvis myöskään keskustella vaan, että toinen ymmärtäis suoraan kaiken. Se ois cool.

Eiks se yleensä oo sillai et jos tällee jutun alkuvaihees sanoo ettei haluu seurustella niin koko juttu kaatuu? Kun emmä sitä haluu kuitenkaan. Haluun vaan et homma jatkuis tällee niinku tähänki asti. Molemmat (mä ainaki, toivottavasti herra X myös =D) tykkää toisen seurasta ja haluu olla kahestaan vaikkei mitään järkevää tekiskään. Istuu vaik sohvalla mut on vaan. Ja sitten että ois samalla se omaki elämä. Silleen et vois jaotella. Tällön mä haluun herra X:n ja tällön mä haluun olla vaan yksin tai mun omien kavereitten kaa. Miksei kaikki vois olla helppoo? Kaikki ois helpompaa kun kaikki ois helpompaa (<- kirjottakaa ylös, tää tulee jäämää historian kirjoihin).

Siel oli yks kommentti missä sanottiin et siitä seurustelun alottamisesta voi ihan suoraan jutella (muuten, onneks olkoon jo kak vuotisesta suhteesta! =) ). Jos tosta voi alottaa keskusteluu iha suoraa nii miten tällasest voi alottaa? "Öööhmm, tota, mä kyl oikeesti tykkään susta, mut en mä haluu seurustella". Eiks se kuulosta vähä siltä et se oli sit siinä? I'M DOOMED. Ei tästä tuu yhtään mitään.

Nyt tuntu vaikeelta saada mitään kirjotettuu, varmaan näkyy kans tekstin laadussa -.- Voi olla, että oon sit vielä vaan vähän kipee, tuntuu kyllä et voimat on poissa =/

Mä yritän saada enemmän kirjotuksen aihetta ens postaukseen! Ensi kertaan!