Taas on kommentteja tullut, mahtavaa! Laittakaa lisää! Lupaan julkasta jokaisen, jos se ei nyt ihan "haistapaskaootperseestätapaittes" -tyyliä. Aina ei voi kaikkia miellyttää, that's only life, ja rakentavaa palautetta on aina kiva saada =)

Joooh. Tänää taas oli yks sellanen päivä että huhhuh. Näin duunissa vanhoja kavereita, jee, aina yhtä mukavaa =) Sitten oli taas ne surullisen kuuluisat stockamummot liikenteessä jolle mikään ei ole hyvin ja kaikki on sen kaupan myyjän vika. Ja siis tarkotan kaikki, ei vaan asiat siellä kaupassa. Eeei vaan myyjän pitää lähtee tyylii taluttaa mummut kotiin kun ei olla hiekotettu jne jne jne.

Ihan oikeesti voi vittu! Joo ei se mitään jos mainitset asiasta (et oo luultavasti ensimmäinen kylläkään) mutta onko pakko jäädä siihen marisemaan ja imemään se mun viimenenkin työn- ja elämänilo pois? Jos ei oo muuta tekemistä kun valittaa siitä kuinka kaikki on perseestä ja mikään ei toimi niin älä silti tuu toisten työpaikalle ja keskeyttää toisten työnteko sen takia, että pääset vaan kertomaan siitä. En mäkään niin tee vaikka kuinka vituttais. Mä teen sitä täällä =D

^Johan helpotti. Oli pakko, kiitos ja anteeks. Ps. tää oli mun päivän piriste: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013022016698734_uu.shtml Mä oon ainaki joskus saanu jonkun äijän huutaa (siis oikeesti huutaa, ei vaan valittamaan) pää punasena siitä kun oon huomauttanu ja pyytäny maksua, että muovikassitkin maksaa ja niitä ei vaan oteta lisää sen jälkeen kun muut ostokset on maksettu ja ollaan pakkaamassa niitä arvokkaita jogurtteja ja jauhopusseja. Eihän se mun palkasta oo pois eikä mun elämä siihen kaadu, mutta peruskohteliaisuudesta voi ees sanoa, että "anteeks, mä otin yhden kassin liian vähän, voinko ottaa tosta viel yhden, paljon se maksaa?". Tollasissa tapauksissa mun vastaus olis "ei se mitään, joo mä voin antaa täältä (meil on kans siin kassan niinku myyjän puolel kassei), se voi tulla tällä kertaa kaupan päälle" tai jotain vastaavaa. Mut sille ukolle mullaki palo jo pinna kun ihan pokkana vaan käy hakemassa lisää muovikassei eikä aikomustakaan maksaa.

Mä tuhlasin (taas) vaihteeks mun vapaat rahat lähes kokonaan, ostin farkut, kengät ja pari paitaa. Ja joo, älä ihmettele, mä jaottelen mun rahat palkkapäivänä: pakolliset menot (vuokra, laskut), säästöön menevä osa ja vapaa raha (kaikki mahollinen + ruoka ja sellanen lyhytaikanen säästö, täl hetkel puhelinta varten, jonka mä btw ennakkovarasin tänää). Freaky or smart? I'll stick with smart. Ja silti mul ei oo ikinä rahaa tehä mitään kivaa. Mun systeemi kusee tai mä saan liian vähän palkkaa. Hmmm, kyl mä saan liian vähän palkkaa, mun systeemi on täydellinen.

Tossa oli joku kommentti, että pitäiskö mun keskustella herra X:n kanssa siitä, seurustellaanko me vai ei. Miten sellasen keskustelun voi alottaa? =D Eikai sitä vaan voi alottaa tolleen ihan tyhjästä. Vai voiko? Ja kun mä en oikein tiedä vielä haluunko mä ees seurustella. Siihen liittyy sit niin paljon kaikkee muutakin. Ja mun pitäis sit niinku sanoo kaikelle muulle (ei mulla kyllä muuta oo) ei. Ymmärrättekste? Vai puhuks mä ihan sekavia? Emmä tajuu. Niinkun oon todennu aikasemmin, kyl mä tän viel onnistun vetelee päin puita. Mä tykkään herra X:stä, yllättävän paljon, en ois uskonu, että näin lyhyes ajassa voi tällast tapahtuu. Mut emmä silti tiiä. Tuntuu et kaikki on kohillaan kun oon sen seurassa mut sitkun en oo niin tuntuu et jotain puuttuis. Niinkun meijän väliltä, ei ainoastaan se etä se ei oo mun vieressä. Oikeesti, joku ei niinkun ihan oo kohillaan. Lähteeks tollanen vaan ajan kanssa? Ja entäs jos se vaikka rupee tykkäämään musta enemmänki, ja mä en vaikka sitten enää tykkäiskää siitä niin taas ois maailman kirjat sekasin. Ei mulla varmaa riittäis sydän tehä toista surulliseks. Puhuks mä taas ihan höpöhöpöjä, vai ymmärrättekste mitä mä tarkotan?

Ja sit tulee tietty kaikki et jos mä seurustelisin niin kai mun pitäis jo siin vaihees tulla täältä saatanan syvältä kaapistakin ulos jo. Ja siitähän se soppa syntyis! Mua ärsyttää kun jotkut kysyy, miks mä oon kaapissa. No miks mä sitä huutelisin kaikille, että mä oon homo? Kun sen pitäis olla ihan se ja sama, ei sen pitäis muihin vaikuttaa tai niiden käytökseen mua kohtaan. Jos joku haluu vittuilla tai olla ystävällinen mulle niin emmä halua että se muuttuu sillä että mä tulisin kaapista. Vittuilkoot tai olkoot ystävällinen, enemmän se rupee mua ärsyttää jos sen käytös muuttuu tollasesta asiasta.

Sit oli yks kommentti missä joku on samaistunu muhun (mä en täl hetkel nyt nää niit kommentteja mutta yritän muistella mitä siin sanottiin). Hyvä =) Tai siis en mä toivo, että sulla on näin monimutkasta ja hankalaa kaikki, mutta siis jos vaan on kiva lukee ja jaksat lukee niin jes! =) Jatka lukemista. Sä kans kysyit, että näänkö mä sun sähköpostiosotetta niin en mä nää. Eikä kai kukaa muukaan sitä nää? En tiiä millä mielellä tarkotit että olis kiva tutustua, mutta jos "sillä mielellä" tarkotit niin mulla on nyt toi herra X niin enpä usko =) Jos taas tarkotit, ihan oikeesti ja puhtaasti kaverimielellä niin mä pyydän anteeks ja tein just ittestäni pellen. Pistäppä vaikka uus kommentti, sen voin luvata jättää julkasematta.

Taas tuli avauduttua. Kiva jos vaan jaksatte lukee =) Ja tosissaan jatkakaa sitä kommenttien kirjottamista! Mä voisin yrittää kattella sellast, että onnistuuko täällä, että voi mulle laittaa "yksityisviestii" jos joku haluaa jotain kysästä. En kyllä vastaile mihinkään henkilökohtasiin kysymyksiin, nimet ja työpaikat jne on secret information. Mutta muuhun mielelläni =)

Osaako joku teistä sanoo voiks täällä tehä sellasta? Mä oon iha noviisi.

Eiköhän tässä ollu tältä erää taas. Jatketaan!